9.19.2016

$$ 2016


Smouuuaaaack 

#$UMMER #VACAY #2016 



I'm really sorry for the lack of news over here lately but I faced laptop issues which forced me not to post for a while. I also took advantage of that time to thoroughly enjoy my nearly 4 weeks holiday in August. 
Here are a few snapshots and previews of upcoming posts for a quick summary of what has been going on this summer. And YOU loves, are you still on summer season mode even if Fall is right aound the corner ? 
INSTAGRAM | FACEBOOK | BLOGLOVIN' | SNAPCHAT 

Je suis vraiment désolée pour le manque de nouvelles ici dernièrement, mais j'ai dû faire face à des problèmes d'ordi portable ce qui m'a contraint à ne pas pouvoir publier pendant un certain temps. J'ai aussi profité de cette période pour pleinement apprécié mes presque 4 semaines de vacances au mois d'Août. Voici quelques snaps et aperçus de post à venir pour un résumé rapide de ce qui a pu ce passé durant l'été. Et VOUS les amours, êtes vous encore en mode saison estivale même si l'Automne arrive à grands pas ? 

Main activity during July/August.
Activité principale durant Juillet/Août.

Preparation and on the road for MHD's concert.
Préparation et sur la route pour le concert d'MHD.
(13.08.16)

Holiday afternoon brunches  = homemade guacamole (an ultra simple recipe will follow if you like !) and it's not often so for once I wanted to discover the 'Beef sweet peppers' @MCDO which is now my all-time favourite!
Apéros de vacs  = guacamole maison (une recette super simple suivra si vous voulez !) et ce n'est pas souvent donc pour une fois je voulais découvrir 'Beef sweet peppers' @MCDO qui est maintenant devenu mon préféré de tous les temps !

Had also plenty of time to be able to take good care of my baby = HAPPINESS !
Plein de temps aussi pour pouvoir prendre bien soin de mon bébé = BONHEUR !

@LAPIVOINE 
A complete post will also follow.
Un article complet suivra prochainement.

Latest shopping @TAlLY WEIJL
Chockers, Septum and earrings.
Ras de cou, boucles d'oreilles et Septum 




5 commentaires:

  1. Nice post!
    Hope you can check out my last post! Kiss
    http://www.dressingmissjoe.com/mono-largo/
    http://www.instagram.com/dressingmissjoe

    RépondreSupprimer
  2. I love this filter with a fawn in snapchat!

    https://inspirationkate.blogspot.ru/

    RépondreSupprimer

$HALL WE TALK OR NOT ? IF NOT THX 4 YOUR VI$IT x // ON EN PARLE OU PA$ ? SI NON, MERCI DE VOTRE VI$ITE x

(Your IP-Address will be registered but not published. Comments which are seen as offensive towards me or people close to me will be deleted. Spam and link-filled comments will be also removed.)

(Votre adresse IP sera enregistrée mais non publiée. Les commentaires considérées comme offensants pour moi ou mes proches seront supprimés. Les spams et les commentaires de liaison remplie seront également supprimés.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...