3.06.2017

EUROCK$ 2016


#MEMORIE$ #MU$IC #2016


N-O-S-T-A-L-G-I-A !  I thought it was the right time to remember last year's festival memories... Thank you again for those wonderful Eurocks 2016. Another successful year and 2017 program is full of promises, I just hope I'll be able to attend this year 's festivities ! (we'll see if luck is w/ us ). I can officially say that during this 2016 session, I manage to retrieve the magic of my first worshiped Eurocks, even if I missed my first homies (Seth Cohen; Mooky man ...). Thank you all for contributing in some way or another to this great weekend of music, friendship and love last year  ! You were all on top without exception  Thanks to you I laughed (Rad, Thibault, Lisa, Leo, Bev ...), I cried (INSUS, Nek my little fennec...), I lost my liver and an anckle (Hey HUMOR of course ! MHD FIIIRE !, VALD MADNESS !) but mostly I had all of you by my side because Eurocks would be nothing without you ! I love you my friends, my besties, my true ones, my lovely team !  on you !


INSTAGRAM | FACEBOOK | BLOGLOVIN' | SNAPCHAT  

N-O-S-T-A-L-G-I-E ! Je pensais que c'était le bon moment pour se rappeler de bons souvenirs de festivals... Merci encore pour ces merveilleux EUROCKS 2016. Encore une cuvée réussie et le programme 2017 est plein de promesses, j'espère juste pouvoir assister aux festivités cette année ! (nous verrons bien si la chance est avec nous ) Je peux officiellement dire cette année que j'ai retrouvé la magie de mes premiers EUROCKS adoré, même s'il me manquait mes premiers vrais (Seth Cohen; Mooky man...) Merci à tous d'avoir contribué de près ou de loin à ce super weekend de musique, d'amitiés et d'amour l'année dernière  Vous êtes tous au top sans exception  Grâce à vous j'ai ri (Rahdouane, Thibault, Lisa, Léo, Bev...), j'ai pleuré (INSUS, Nek mon petit fenek...), j'ai perdu mon foie et une cheville (Hey HUMOUR bien sûr ! MHD le FEU, VALD la foliiie !) mais surtout je vous avaient tous à mes côtés car les EUROCKS ne serait rien sans vous ! Je vous aimes mes friends, mes meilleurs, mes vrais, ma team d'amour !  sur vous !













Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

$HALL WE TALK OR NOT ? IF NOT THX 4 YOUR VI$IT x // ON EN PARLE OU PA$ ? SI NON, MERCI DE VOTRE VI$ITE x

(Your IP-Address will be registered but not published. Comments which are seen as offensive towards me or people close to me will be deleted. Spam and link-filled comments will be also removed.)

(Votre adresse IP sera enregistrée mais non publiée. Les commentaires considérées comme offensants pour moi ou mes proches seront supprimés. Les spams et les commentaires de liaison remplie seront également supprimés.)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...